28 Ekim 2010 Perşembe

salata çeşitleri








herkese günaydın arkadaşlar.bugunlerde biraz yoğunum ama yinede sizlere yazmadan duramıyorum.haftasonu kabul günü bende.1 haftadır acaba ne yapsam diye düşünüyorum.biraz tasarladım kafamdaçbakalım hafta sonu neler çıkacak menüde.sizlerlede paylaşacam ileriki günlerde.
bugun biraz salata çeşitleri sunmak istedim.kimine göre sadece aparatif dir salata ama benim için tek başına menüdür.sadece salata yeterli gelir bana çoğu zaman.bugun hangi salatalar var bir bakalım.
semizotu salatası
fasulye piyazı
makarna salatası
patlıcan salatası
kısır
karnıbahar salatası
patetes salatası
yumurta salatası
bu salatalar çeşitleme olarak o kadar az ki,düşününce allahım bize ne çok nimet vermiş.hepsinin kıymetini bilememiz lazım.tarifler daha sonra gelecek arkadaşlar.,
herkese hayırlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: