21 Ocak 2011 Cuma

pudingli kolay pasta

herkese günaydınlarr arkadaşlar.hayırlı cumalar diliyorum ve tarifime geçiyorum.bu pastaya artık uydurma mı dersiniz değerlendirmemi dersiniz bilmem ama bence hem kolay hemde lezzetli bir pasta.ben çok acil yaptığım için üstünü süsleyemedim ama siz daha güzel yapabilirsiniz.bu tarifi ayrıca ben buldum etkinliği düzenleyen arkadaşım http://hayattanazicik.blogspot.com/ a göndermek istiyorum.

malzemeler:
artan kekler (benim kakaoluydu)
1 pk puding(kek kakaoluysa vanılyalı seçin)
2.5 su bardağı süt
1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz
1 çay bardağı küçük doğranmış kuruincir
1 çay bardağı küçük doğranmış kurukayısı
1 çay bardağı kuruüzüm
üstü:çilekli ahududulu meyve sosu
süt tencereye alınır ve puding eklenir.ocakta sürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirilir.bir kenarda soğumaya bırakılır.kuru meyveleri küçük küçük doğrayıp  hazırlarız.artan keklerimizide küçük küçük kesmeşeker gibi kestikten sonra soğuyan pudinge bütün malzemeleri karıştırırız.karıştırdığımız pudingi borcama kaşıkla düzelterek yayarız.biraz beklettikten sonra üstüne meyve sosu dökeriz.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: