28 Şubat 2011 Pazartesi

havuçlu mor lahanalı patates topları

hepinize  günaydınlar   diliyorum arkadaşlar.yeni bir hafta yeni mutluluklar getirsin hepimize dileklerimle tarifime geçiyorum.daha önce yazdığım gibi bu aralar çok yoğundum.sürekli de misafir aldım.kuzenim burdayken resim işlerini o yapıyordu ama oda evine dönünce tabiii bende resimde zorlandım biraz.çoğu misafir masamı çekemedim.ara ara yaptıklarımı telefonla resimledimki oda nasıl zor oldu anlatamam.koşturmaktan resimleride pek güzel çekemedim ama yinede ben hiç yoktan iyidir diyerek vermek istiyorum.işte bunlardan birisi ve yine salata çeşidi.bu arada ne takıldım ben salatalara.neyse geçelim tarife.

malzemeler:
4 veya 5 adet haşlanmış patates
3-4 adet havuç
mor lahana
1 kase sarımsaklı yoğurt
tuz ,az sıvıyağ,pulbiber,limon
haşalanmış patatesler sıcakken soyulur ve ezilir.içine az sıvıyağ,limon ,pulbiber ve tuz eklenerek karıştırılır.bir kaseye havuçlar rendelenir.ayrı bir kaseyede mor lahana rendelenir.patatesten avucumuza alıp yuvarlak toplar yaparız ve kasedeki havuca bulayıp servis tabağına alırız.patates topalarının bir kısmını havuca bir kısmınıda mor lahanaya bulayıp servis tabağına dizeriz.servis yapacağımız zaman üstlerinden sarımsaklı yoğurt dökerek servis yaparız.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: