22 Şubat 2011 Salı

tarçınlı fındık kurabiye

herkese günaydınlar diliyorum.gününüz mutlu sağlıklı geçer inşallah.dün büyük oğlumu askere gönderdim.hayırlısıyla bütün asker çocuklarımızla beraber oda yapar gelir inşallah.beni yorumlarıyla güzel dilekleriyle yanlız bırakmayan bütün arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.inşallah burdan bütün arkadaşların çocuklarını askere uğurlarız ve gelişlerinide hep beraber kutlarız.ayrıca dün beni telefonla arayarak güzel dileklerini sunan canım arkadaşım DERYA ya ayrıca teşekkür ediyorum.derya nın  büyük oğluyla benim büyük oğlum aynı yaştalar.inşallah burdan  sevgili DERYANIN oğlunun askerliğinide kutlarız.canım benim sesisi duymak çok güzeldi.tekrar teşekkür ediyorum.
ayrıca bu fındık kurabiyeleri sanal da olsa bütün arkadaşlara ikram etmek istiyorum.buyrunnnn....

malzemeler.
1pk margarin(yumuşamış)
1pk vanilya
3 yemek kaşığı pura şekeri
1 çay bardağı dövülmüş fındık(büyük çaybardağı ve kavrulmuş fındık olacak)
aldığı kadar un
üstü:3 yemek kaşığı pudra şekeri ve 2 yemek kaşığı tarçın karıştırılır.
yumuşamış margarine pudra şekeri vanilya ve çekilmiş fındık ilave edilir ve iyice karıştırılır.daha sonra un ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında hamur yapılır.fındık büyüklüğünde(benimkiler sıkılınca biraz büyük oldular)elimizde yuvarlanıp tepsiye dizilir.180 derece fırında pişirilir.sıcakken tarçınlı pudra şekerine bulanıp servis yapılır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: