22 Mart 2011 Salı

mim

herkese iyi akşamlar.sizlere mutluluk ,huzur dilerken en önemliside sağlık diliyorum arkadaşlar.geçenlerde canım benim ,çok sevdiğim AYCAN ım beni mimlemişti .tabi ben hastalıla uğraşmaktan cevaplayamamıştım.şimdi artık cevaplamak istiyorum.buyrun bakalım:
HAYALİNİZDEKİ MESLEK
ev yapımı satan bir pastane açmak isterim
KIŞIN SÜRMEYİ EN SEVDİĞİNİZ PARFÜM
avon dan passion dance
ÇAYMI KAHVEMİ KAÇ ŞEKERLİ
tabiki çay ve şekersiz
EN EN EN MAKYAJ HİLENİZ
allık(yüzüm çok renksiz.saçımda sarı.mecburen yani)
TAM ŞU AN KUCAĞINIZA CİN DÜŞSEYDİ  3 DİLEK HAKKINIZ OLSAYDI NE DİLERDİNİZ
önce sağlık dilerdim
ikinci mutluluk huzur dilerdim
üçüncü çocuklarıma güzel bir gelecek dilerdim
KAHVALTI,ÖĞLEN YEMEĞİ,AKŞAM YEMEĞİ VEYA TATLI.ÖMÜR BOYU BİRİNİ SEÇEMK ZORUNDA KALSANIZ HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ,
kahvaltısız yapamam ama 1 gün boyuncada kahvaltıyla duramamki.öğlen yemeği olsa daha iyi olur bence.
EĞER HELLO KİTTY OLSAYDINIZ KURDELENİZ HANGİ RENK OLURDU
açık mavi olurdu(çok severim maviyi)
ÖMRÜNÜZ BOYUNCA YANLIZ BİR TAKI TAKMA HAKKINIZ OLSAYDI BU NE OLURDU
zaten takı takmayı sevmem.hiç olmasada olur.olacaksada yüzük olsa yeter.
SAHİP OLMAK İSTEDİĞİNİZ YETENEK
uçmayı isterdim.heryere gidebilmek güzel olurdu.
BİTİNCE ALMAYA DEVAM EDECEĞİNİZ KOZMETİK ÜRÜNÜ
allık
EĞER GELECEĞİ GÖRME ŞANSINIZ OLSAYDI NEYİ GÖRMEK İSTERDİNİZ
çocuklarımın geleceğini görmek isterdim
GİZLİ ÜNLÜ AŞKINIZ KİM
öyle ünlülere aşk durumum hiç olmadı.ama sanatcı olarak baha yı ve mustafa ceceliyi çok seviyorum.

buda en sevdiğim şarkılarından biri
buyrun dinleyin


ppasta

Hiç yorum yok: