28 Nisan 2011 Perşembe

pastırmalı kaşarlı yumurta ve özlem in kurabiyeleri

herkese günaydınlar ve mutlu sağlıklı günler diliyorum.dün kendime yaptığım krepleri vermişken kendime yaptığım yumurtayıda vermeden geçemedim.aslında pek et seven birisi olmamama rağmen nedense pastırmayı severim.birde kaşar peyniri hastası olarak yanyana getirmessem olmaz diye düşündüm ve ortaya böyle bir görüntü çıktı.resimde çok belli olmasada tadı bir harikaydı.

tavaya az yağ koydum ve doğranmış pastırmayı ekledim.pastımayı yağla çok az kavurduktan sonra 2 yumurta kırdım.yumurtaların üsütne ince dilimlenmiş kaşarlarıda koyduktan sonra kapağını kapatıp kısık ateşte hiç karıştırmadan kaşarlar eriyene kadar pişirdim.



komşumun bana tadına bakmam için getirdiği kurabiyeler.lokumlu ve haşhaşlı.kıyır kıyır harika kurabiyelerdi.tarifini aldıktan sonra sizlerlede paylaşacam.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: