30 Nisan 2011 Cumartesi

sütlü kolay börek ve asker oğlum

herkese iyi akşamlar ve mutlu hafta sonları diliyorum arkadaşlar.kaçgündür sizlere kendim için hazırladığım lezzetleri verirken kendi kendime acaba ben çokmu yemeğe düşkünüm dedim.ama kim değilki.yemek yemekte özellikle çay saatlari benim için vazgeçilmez bir durum napıyım .haksızmıyım arkadaşlar.ama şükür  pek kilo sorunum yok.aslında pek resim koymam ama bugun askere giden oğlumla resmimi koymak istedim.artık tarifime geçebilirim.buyrun bakalım.


malzemeler:
4 yufka
1 su bardağı süt
2 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
içi:peynir
derin bir kapta yumurta süt ve yağ karıştırılır ve çırpılır.
yufklardan biri tepsiye bütün olarak serilir.1 yufka ikiye bölünür ve sütlü harca batırlır ve tepsiye serilir.diğer yarım yufkada harca batırılıp tepsiye serilir.yufkaların üsütne peynir serpilir ve diğer yufkada ikiye bölünür ve harca batırılıp tepsiye peynirlerin üstüne serilir.diğer yufkada harca batırılıp peynirin üsütne serilir.bir yufka daha aynı şekilde harca batırılıp serildikten sonra tekrar peynir serpilir.tekrar yufka parçalanıp harca batırılıp peynirin üstüne serilir.en son bütn yufka harçsız olarak tepsiye serilir.börek dilimlere kesilip kalan harçta üsütnden gezdirilip 200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.



asker oğlum ve ben

Hiç yorum yok: