14 Mayıs 2011 Cumartesi

fındıklı kakaolu kurabiye

herkese selamlar ve mutlu haftasonları diliyorum arkadaşlar.dünden beri bloggerde ki sorundan dolayı biraz karmaşa yaşadık ama şuanda düzeldi gibi.inşallah sorun tekrarlamaz diyerek bugun sizlere tamamen doğaçlama olan bir kurabiye tarifi vermek istiyorum.aslında yaparken bu kadar lezzetli olmasını beklemiyordum ama tadına bakanlarda benimle aynı fikirde olunca demekki gerçekten çok güzel olmuş dedim ve sizinle paylaşmaya karar verdim.buyrun bakalım tarife.

malzemeler:
2 yemek kaşığı besel margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı ezilmiş fındık
2 yemek kaşığı süt
1 yemek kaşığı kakao
1 pk vanilya
1 çay bardağı pudraşekeri
un
derin bir kaba önce besel margarin alınır ve sıvıyağ eklenir.karıştırdıktan sonra diğer malzemelereklenir ve en son un ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında hamur yapılır.elimizle tepsiye dizdikten sonra kurabiyeleri 180 derece fırında pişirilir.üstüne pudra şekeri elenerek servis yapılır.
afiyet olsun.
.

Hiç yorum yok: