31 Mayıs 2011 Salı

kakaolu kremşantili kurabiye

herkese günaydınlar ve mutlu sağlıklı bir gün diliyorum.sanırım bloglarda sorunlar hala devam ediyorum.benim blogda da sorun vardı geçen hafta.ben şifremi değiştirdim.sorunu olanlar bir denesin .olmassa  canım arkadaşım PAPATYA PRENSES bir çözüm sunmuş bizlere.çok teşekkür ediyorum.mozilla firefox veya google chrome  u kullanmamızı öneriyor arkadaşım.bloguna giremeyenler birde bu şekilde girmeyi denesinler.inşallah sorunlar yakın zamanda çözülür diyerek sizlere bir kurabiye tarifi vermek istiyorum.aslında herkesin yaptığı şantili kurabiyenin kakaolusunu denedim.harika bir lezzet.mutlaka denemelisiniz.

malzemeler:
1 poşet kakaolu krenşanti
1 büyük boy çaybardağı sıvıyağ
1 pk vanilya
1 çay bardağı çekilmiş ceviz
1 çay bardağı pudra şekeri
un
malzemelerin hepsi karıştırılır.azar azar un ilave edilirek çok katı olmayan bir hamur yapılır.şekil verdikten sonra 170 derece fırında pişirlir.üstüne pudra şekeri ekilerek servis yapılır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: