15 Mayıs 2011 Pazar

MİM

herkese iyi akşamlar diliyorum arkadaşlar.sevgili arkadaşım ŞERİFE beni mimlemiş.bende kendisine çok teşekkür ederek hemen cevaplıyorum.
1)BLOG YAZMA YERİNİZ NERESİ
blog yazma yerim evim.müsait olduğum zamanlar yazmak,yeni tarfler paylaşmak ve arkadaşlarımın bloglarını takip etmek benim için çok güzel.şimdi düşünüyorum da blog açmakta geç bile kalmışım.blog dünyası o kadar güzel ki benim tahmin ettiimden daha sıcak,daha içten daha samimi bir ortam.blogumu açtıktan sonra  okadar güzel iyi ,samimi arkadaşlarım olduki: iyiki varsınız arkadaşlar.hepinizi çok seviyorum.
2)KİMLER BLOG YAZDIĞINI BİLİYOR
blog yazdığımı özellikle duyurmak gibi bir durumum olmadı.arkadaşlarda,kabul günlerimde resimler çektikce onlarda öğrendiler blog yazdığımı.nasıl gireceklerini bile bilmeyen arkadaşlar bana sorarak sıkı bir blog takıpcisi oldular.tabii sadece benim değil bende kayıtlı olan bütün bloglarıda takip edip tarif aldıklarını biliyorum.
bu mimi cevaplamak isteyen bütün arkadaşlarıma gönderiyorum.

Hiç yorum yok: