18 Mayıs 2011 Çarşamba

NEDEN BLOG

herkese iyi akşamlar diliyorum.ŞERİFE  arkadaşım beni mimlemiş.bende kendisine çok teşekkür ederek hemen cevaplamak istedim.
aslında blog dünyasında çok yeni görünsemde çoğu blog arkadaşımı zaten takip ediyordum.benim için yemek bloglarını takip etmek,yeni tarifler eklemek zevkti.zamanla bende blog açıp yazmak istedim.blogu açarken bu kadar samimi bir ortam beklemiyordum açıkcası.bütün blog arkadaşları o kadar samimi o kadar içten ki iyiki bu blogu açmışım dedim.blogumu açtığımda bana maillerle yol gösteren, blogunda ismimi duyuran kızkardeşim gibi sevdiğim DENİZe ve blogda her sorun yaşadığımda bıkmadan usanmadan bana yol gösteren,beceremediğimde kendi zamanından harcayıp sorunlarımı halleden ve bana kendi elleriyle çok güzel bir sayfa hazırlayıp sunan canım arkadaşım DERYAya ve beni izlemeye alıp yorumlarıyla beni yanlız bırakmayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.iyiki varsınız arkadaşlar.sizleri seviyorum.

Hiç yorum yok: