30 Mayıs 2011 Pazartesi

yeni bilgilendirme

herkese iyi akşamlar  diliyorum arkadaşlar.bildiğiniz gibi bloglardaki yorum sorunlarını biraz çözdük sayılır.hala yorum yazamadığım arkadaşlar var.inşallah onlarda düzeltirde sorun kalkmış olur.geçenlerde sevgili AYCAN bir soru sormuştu.bugunde BENİM DENİZİM   arkadaşım aynı soruyu sorunca araştırıp sizinle paylaşmak istedim.yanlız GÜLCAN cığım hala bloguna yorum yazamıyorum.yazamadığım bloglardan biride SARI YUMURTA.arkadaşlar yorum sayfanıza bakarsanız sevinirim.
gelelim konumuza.AYCAN ve GÜLCAN postların altındakı(bunlarda ilginizi çekebilir)3resimin nasıl eklendiğini sormuşlardı.benim blogda 3 postun altında silik yazıyla LİNKWİTHİN yazısı var.oraya tıklayın.açılan sayfada sağda  mail, blog,platform kısmını tıklayın ve onaylayın.hemen olacaktır.
sevgiler hepinize.

Hiç yorum yok: