4 Temmuz 2011 Pazartesi

BEN GELDİM ve KARNIYARIK BÖREK

herkese günaydınlar ve mutlu sağlıklı günler diliyorum.uzun bir aradan sonra tekrar blogumla ve sizlerle bir arada olmaktan çok mutluyum.10 günlük tatilimi dolu dolu yaşadım.çok güzel yerler gezdik,gördük.ailemle bir arada olmak ve askerde olan oğlumu ziyerete gitmek  te ayrı bir güzeldi.oğlum da hepimizi bir arada görünce çok mutlu oldu tabiii.askerlik yaptığı yer  GÖLCÜK ULAŞLI sosyal tesisleri.biz KARAMÜRSEL de görüştük.akşama kadar beraber gezdik.KARAMÜRSEL harika bir yer.ben çok beğendim.denize sıfır küçük bir yer.yeşil ve mavi bir arada.tatil yapmak için mükemmel bir yer bence.görmek isteyenlere duyurulur.
neyseee: ben çok konuştum sanırım.artık tarife geçelim.bugun kolay ve lezzetli bir börek tarifi vermek istiyorum.buyrun tarife.


1 kilo yufka
1 şişe maden suyu
1 çay bardağı sıvıyağ
iç harcı:haşlanmış patates ve maydonoz veya peynir,domates biber
soda derin bir kaseye konur ve sıvıyağ eklenir.1 yufka düz bir zemine serilir.üstüne sodalı harçtan sürlür ve ikinci yufka üstüne kapatılır.sigara böreğine kesildiği gibi önce dörde sonra sekiz parçaya kesilir.kesilen üçgenlerin uzun kenarına istediğiniz harçtan koyup siagara börei gibi sarılır.üstlerine kesik atılıp yumurta sarısı sürülür ve 200 derece fırında pişirilir.
NOT:patates haşlanıp rendelenip sıvıyağla sotelenir ve doğranmış maydonoz eklenir.peynirli istenirse peynir konup sarılır ve kesik atıldıktan sonra bir dilim domates ve biber konulur.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: