8 Temmuz 2011 Cuma

SEMRA da yeni bir kabul günü

hepinize günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum.bugun sizlere tatile çıkmadan önce katıldığım kabul günü menüsünü vermek istiyorum.arkadaşım hepsi birbirinden güzel lezzetler hazırlamıştı.semra cığımın ellerine sağlık diyerek menüyü sizinle paylaşmak istiyorum.buyrun bakalım.
NOT:bu arada tekrarlamak istiyorum.bazı bloglara hala yorum yazamıyorum.yorum sayıları azalan arkadaşlar ve yorum bölümünde profil yazan  arkadaşlar lütfen yorum şeklinizi değiştirimisiniz.daha önce nasıl değişeğini anlatmıştım.etiketlerde bilgi bölümünde var.isteyene tekrar yazarım.yorum yazamadığım bir kaç arkadaşımın isimleri
MUTFAK GAZETESİ
CAFE RENGİGÜL
MUTFAKTA NAZ
PAŞAMSOFRAM
şuan aklıma gelen arkadaşlar bunlar.artık menüye geçebiliriz.

çok acalece çekilmiş masa


3-2-1 poğaçası(çok farklı ve lezzetliydi)tarifi gelecek


sadrazam lokumu


benim yaptığım kaşık kurabiye


haşhaşlı çörek


semizotu salatası ve resmini çekmeyi unuttuğum yaprak sarma

Hiç yorum yok: