1 Ekim 2011 Cumartesi

havuçlu karnıbahar salatası

hepinize günaydınlar ve mutlu , sağlıklı bir hafta sonu diliyorum.rahatsızlığımdan dolayı  mesajlarıyla beni yanlız bırakmayan tüm arkadaşlarıma teşşekkür ediyorum.iyiki varsınız arkadaşlar.iyiki sizleri tanımışım.diş sorunum hala devam ediyor tabikiii.yüzüm hala şiş ama ağrılar biraz azaldı.sıkıntıdan uçuklarda çıkınca anlayacağınız ben yastıktan başımı kaldıramaz oldum.haftaya şişlik inerse dişi çetirip yapma kısmına geçecez inşallah. ALLAH ım çaresiz dert vermesin.bunada şükür diyerek sizlere kolay bir salata tarifi vermek istiyorum.buyrun bakalım tarifimize.


malzemeler:
1 küçük karnıbahar
2 havuç
1 büyük kase sarımsaklı yoğurt
az sıvıyağ,kırmızı pulbiber ve tuz
karnıbaharlar küçük dallarına ayrılır ve tuzlu suda haşlanır.haşlanan karnıbaharlar borcamın altına dizilir.2 havuç soyulduktan sonra rendelenir ve karnıbarların üstü kapanacak şekilde serpilir.en üste çırpılmış sarımsaklı yoğurt dökülür ve havuçların üstü kapanır.küçük bir tavada az sıvıyağla kırmızı pulbiber yakılır ve yoğurtun üstüne gezdirilir.servis yapılır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: