10 Kasım 2011 Perşembe

nişastalı un kurabiyesi

uzun bir aradan sonra hepinize günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum arkadaşlar.bugun sizlere sevgili CAFE PORTAKAL görüp not aldığım bir kurabiye tarifi vermek istiyorum.ben çok beğendim.eminim deneyince sizde benim gibi düşüneceksiniz.buyrun bakalım tarifimize:




malzemeler:
1 pk margarin( yumuşamış)
1/2 su bardağı sıvıyağ
5 yemek kaşığı pudra şekeri
5 yemek kaşığı nişasta(ben mısır nişastası kullandım)
1pk kabartma tozu
1pk vanilya
aldığı kadar un
margarin derin bir kaba alınır ve pudra şekeri ,sıvıyağ,nişasta ilave edilerek karıştırılır.vanilya ve kabartma tozuda ilave edildikten sonra azar azar un ilave edilerek yumuşak bir hamur yapılır.şekil verilerek tepsiye dizilir.180 derece fırında pişirilir.stüne pudra şekeri serpilerek servis yapılır.
afiyet olsun.





Hiç yorum yok: