15 Aralık 2011 Perşembe

nutellalı kek

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretcilerime  günaydınlar diliyorum.yeni bir gün yeni mutluluklar  getirsin dileklerimle , eklemekte geç kaldığım bir tarifi  sizlerle paylaşmak istiyorum.kalıptan dolayı görüntü pek güzel olmasada lezzeti harika bir kek tarifi.bu kek tarifinin  orjinali için lütfen sevgili arkadaşım BİNBİRÇEŞNİ nin bloguna tıklayın.
http://binbircesni.blogspot.com/2007/08/762007-nutellali-topkekler.html
malzemeler:
200 gr margarin veya 1 su bardağı sıvıyağ(ben sıvıyağ kullandım)
1/2 su bardağı tozşeker
3yumurta
1pk vanilya
1 pk kabartma tozu
1 çay bardağı yoğurt(ben kullandım)
un
nutella
yumurta ve şeker köpük köpük olana kadar çırpılır.sıvıyağ ve yoğurt ilave edildikten sonra çırpmaya devam edilir.vanilya ilave edildikten sonra kabartma tozu ve un karıştırılarak karışıma eklenir ve karıştırılıp yağlanmış kalıba dökülür.hamurun üstüne kaşıkla netella dan dökülüp kürdanla dağıtılır ve 170 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: