8 Aralık 2011 Perşembe

tarçınlı minik kurabiyeler

hepinize günaydınlar ve sağlıklı mutlu bir gün dileyerek bugun de sevgili arkadaşım BİNBİRÇEŞNİ den tariflerle devam ediyorum.bugun vereceğim kurabiye tarifini mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.ben adı üstünde minik minik yaptım ama siz daha büyükte yapabilirsiniz.buyrun bakalım tarifimize.






malzemeler:
125 gr margarin(yumuşak)
2 çorba kaşığı pudra şekeri
1 çay bardağı çekilmiş fındık(ben ceviz kullandım)
3 çay bardağı un(ben ölçmeden aldığı kadar kullandım)
üstü:2 yemek kaşığı pudra şekeri,1/2 yemek kaşığı tarçın
yumuşak margarin derin bir kaba alınır ve pudra şekeri ilave edilerek karıştırılır.fındıkta ilave edildikten sonra azar azar un ilave edilerek yumuşak bir hamur yapılır.hamurdan tercihe göre şekil verilip 180 derece fırında pişirilir.pişen kurabiyeler sıcakken bir kasede karıştırılan tarçın ve pudra şekerine bulanır.
afiyet olsun.

1 yorum:

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Bu tarçınlı kurabiyelere bayılıyorum ben de geçen gün yapmıştım şimdi kahvemin yanında yedim..Ellerine kollarına sağlık canım..