15 Şubat 2012 Çarşamba

labne paynirli akıtma

tüm arkadaşlarıma ve izleyicilerime iyi akşamlar ve mutlu sağlıklı günler diliyorum.  bugün sizlerle kahvaltı sofrası için kolay ve bir o kadarda lezzetli bir tarif paylaşmak istiyorum.ayrıca bu tarifi BEN BULDUM ETKİNLİĞİ için sevgili   hayattan azıcık   arkadaşıma göndermek istiyorum.buyrun bakalım labneli hamurla yapılan akıtma tarifimize.


malzemeler:
2su bardağı süt
1.5 su bardağı un
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yumurta
yarım pk kabartma tozu
2 yemek kaşığı labne peyniri
çok az tuz
yumurta ve süt derin bir kapta çırpılır.sıvıyağ ve labne peyniride eklenerek çırpmaya devam edilir.un,kabartmatozu ve az tuz ilave ederek çırpılır.
yanmaz tava ocakta kızdırılır ve 1 kepçe yardımıyla hamur dökülür  ve tavaya yayılır.arkalı önlü pişirilir.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: