29 Mart 2012 Perşembe

milföy den kayık börek

hepinize günaydınlar ve sağlıklı mutlu bir gün diliyorum.öncelikle burdan sevgili ANNEBAL a seslenmek istiyorum.canım senin postlarına yorum yazamıyorum.yorumu yazdıktan sonra yayınla  kısmı çıkmıyor.bilgin olsun diye buradan yazıyorum.inşallah okursun.gelelim tarifimize.bugün sizlerle çok kolay ve bir okadar da lezzetli bir börek tarifi  paylaşmak istiyorum.milföyden değişik  ve minik börekleri deneyince emin olun çok beğeneceksiniz.

milföy hamurları yumuşayınca bir tanesi alınır ve merdaneyle biraz açılır.açılan milföy hamuru kare şeklinde dörde kesilir.kesilen küçük karelerin uçları birleştirilerek kayık şekli verilir.içine istenilen malzeme konulur.böreklerin üstüne yumurta sarısı sürülerek 180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: