16 Nisan 2012 Pazartesi

mandalina pelteli kedi dilli pasta

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve sağlıklı ,mutlu ,neşeli bir hafta diliyorum.bugün sizlerle harika bir tatlı tarifi paylaşmak istiyorum.DR.OETKER çıkardığı yeni bir ürünü geçen hafta denedim ve tahminimden daha iyi bir sonuç aldım.arkadaşlarımda çok lezzetli olmuş dedikten sonra artık her çeşidini kullanmaya karar verdim.bugün mandalinalı pelteli tarifimizi vermek istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
1 pk kedidili
1pk d.oetker mandalinalı pelte
1 lt süt
yarım pk margarin
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı un
1 pk vanilya

tencerede margarin eritilir ve 1 su bardağı un ialve ederek yaklaşık 10 dk kısık ateşte kavrulur.kavrulan una süt ilave edilerek sürekli karıştırılır.kaynamaya yakın toşkerde eklenerek koyulaşana kadar sürekli karıştırılır.
pişen muhallabi ocaktan alınır ve içine 1pk vanilya katılarak mikserle 5 dk çırpılır.
borcamın altına tek sıra olacak şekilde kedidilleri dizilir.çırpılan muhallebi kedidillerinin üstüne dökülür ve soğumya bırakılır.dr.oetkerin mandalinalı peltesi üzerindeki tarife göre pişirilir ve muhallebinin üstüne dökülür.tatlımız buzdolabanda birkaç saat bekletildikten sonra servis yapılır.
afiyet olsun.


kupta da servis yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok: