13 Haziran 2012 Çarşamba

Okul Piknikleri Bir Başka..


Twitter’da açılan hashtag’ler beni hep eskilere götürüyor. Bunlardan biri de #piknikteiyigider hashtag’i. Okulla gittiğimiz piknik geldi aklıma. Annem o sabah kabak mücveri yapmıştı. Her çocuk gibi ben de sevmiyordum o zamanlar. Sonradan sevilen yemeklerden sanırım kabak mücveri. Neyse sabahları okul önünden otobüslere binerdik. Son sınıf olduğumuz için ağırlığımızı koyar ve en arkaya otururduk. Yol boyunca şarkılar, kahkahalar eksik olmazdı otobüste. Piknik alanına vardığımızda kahvaltımızı hızlıca yapar, yayılırdık ormana. Hepimiz bir keşif uzmanı olurduk sanki. Öğle zamanı geldiğinde çok sevdiğimiz Murat öğretmenimiz yakardı mangalı, ateş kendine gelince atardı tavuk şişleri mangala. Öğretmenimin muhteşem ikilisi vardı piknikte. Tavuk şiş ve yeşillik. Olsa da yesek!

Bir bumads advertorial içeriğidir.

4 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Evet yaaa okul piknikleri harikaydı yazını okurken yıllar öncesine gittim ama şu kabak mücveri konusunda aynı fikirde olamıycam çok severim hatta bu sabah yapıp iş yerine götürüp hiç kabak yemeyen arkadaşımıza içerisinde kabak yok deyip 4 adet yedirdim.Sevgiler

marifet ellerimizde dedi ki...

bende bayılırımmmmmm....oh afıyet olsun canım

bırtutamkekik dedi ki...

canımmm..
nasılsınn?
nerelerdesinn??
merak ettim seni..

Bak Bu Harika dedi ki...

pikniği özledim..

görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com