3 Temmuz 2012 Salı

cevizli ıslak kek

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle hepinizin bildiği benimde arşivimde bulunmasını istediğim ıslak kekin tarifini vermek istiyorum.kolay ve lezzetli bir kek için buyrun bakalım tarifimize:

malzemeler:
3 yumurta
1.5su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı tozşeker
1 küçük pk kakao
1/2 su bardağı ceviz
1 pk vanilya
1pk kabartma tozu
un
yumurta ve toz şeker çırpılır.sıvıyağ ve süt ilave edildikten sonra kakao eklenir ve pürüzsüz olana kadar çırpılır.karışımdan 1 su bardağı geri alınır.kalan harca ceviz vanilya ve azar azar kabartma tozu karıştırlımış un ilave edilir ve tepsiye dökülür.
tepsiye dökülen hamur 180 derece fırında pişirilir.fırından çıkan kekin üstü kürdanla aralıklı delinir.bardakla ayrılan harç kekin üstüne dökülür.bir süre bekletilen kek dilimlenerek servis yapılır.
afiyet olsun.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Çayın yanına ne de güzel gide yarabbim, canım istedi bak:) Ellerinize kollarınıza sağlık. Sevgiler!

Unknown dedi ki...

Canısı ellerine sağlık bayılırım öpüyorum.

Gurme Şirine dedi ki...

bende istiyorum...
bana yok mu?? :))
harika görünüyor...
elleirne sağlık canım...
kocaman sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlık canımm..
çok güzell görünüyor..
aldım bi tanecik;)
bende de sadesi var kekin,hindistan cevizlisindeen:)
sevgilerimle..
:)

anne eli gibi dedi ki...

cevizle yapıla n her yemek ayrı güzel oluyor,kekede çok yakışıyor elllerine sağlık..

Hayatın Tatları dedi ki...

>Mmmm nefis görünüyor ellerine sağlık canım :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM BENİM ÇOK SEVERİM..
LEZZETİNE DOYAMAM..
ELLERİNE SAĞLIK..

Özgür Tatlar dedi ki...

off off cevizlide pek guzel olmustur.cevizlerde dise dokunur olacak .harika.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sabah çayımın yanına alıyorum o dilimi:)
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

en sevdiğim kek ellerine sağlık
harika görünüyor