9 Temmuz 2012 Pazartesi

KUŞ YUVASI

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve sağlıklı mutlu bir hafta diliyorum.bugün sizlerle kolay ve lezzetli bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.patetesi seviyorsanız ve değişik sunumlar arıyorsanız birde böyle deneyin derim.buyrun bakalım kuş yuvası tarifimize:

malzemeler:

4-5 tane patetes
yarım demet dereotu
yarım demet maydonoz
tuz,pulbiber,limon,karabiber
az zeytinyağ
1 kase sarımsaklı yoğurt
patetesler haşlanır ve sıcakken kabukları soyulup rendelenir.rendelenen pateteslere baharatlar ve az zeytinyağı ilave ederek yoğrulur.yoğrulan pateteslerden küçük toplar yapılır.maydonoz ve dereotu ince olacak şekilde doğranır ve bir kaseye alınır.yuvarlanan patetes topları bu karışıma bulanarak servis tabağına alınır.
pateteslerin üzerilerine bastırarak çukur yapılır.bu çukurlara sarımsaklı yoğut dökülerek servis yapılır.
afiyet olsun.

13 yorum:

Banu dedi ki...

ayyy ayy çook şirinler kız bunlar yuvayı bulmuş yavyuda yaparlar:))) bakış öyle çünkü:)) ellerin dert görmesin öptüm:)

HaticeMutfakta dedi ki...

Çok sevdiğim bir salatadır. Ellerinize saplık..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık tam çay saatlerine uygun..

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor..

Hiperica di Lady Boheme dedi ki...

Una deliziosa e originale idea!!! Felice giornata

Unknown dedi ki...

:) Çok güzel olmuş sunum çok eğlenceli :) Ellerinize sağlık,sevgiler!

ihlamurcum dedi ki...

Benzeri bir patates salatam var, ben üzerine havuç rendesi koyuyorum.Ama ben ismine bayıldım, bende adını değiştirsem mi ne ? Elinize sağlık.

lavantalimon dedi ki...

Kuşların çok şirin:) aklıma birden şu fikirler geldi bu kuş yuvalarının içine süpriz koymak örneğin dolgu yeşil zeytin olabilir mi? yada haşlanmış yumurtaya sarmak dururmu acaba yumurtanın üstün de? neyse sen beni boş ver çok şirin şeyler :)

Gurme Şirine dedi ki...

amanın bunlar çok güzel olmuş....
ellerine sağlık tatlım...
kocaman sevgiler....

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
BİZDE ÇOK SEVERİZ...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

patatesin her halini çok severim.bu yuvacıklar da çok güze olmuş:)ellerine emeklerine sağlık canım..

siyah kuğu dedi ki...

Uzun zamandır bloğuna girmeye çalışsamda , girilmiyordu, bir kaç yerde yazdım belki gözüne ilişir diye bilmiyorum gördünmü?
neyse artık giriliyor hoşgeldim:))
ellerine sağlık harika görünüyor.

Fatosca Tadlar dedi ki...

canım benim bu yuvaya bayıldım:) Hele kuşlara ne demeli. Çok güzeller. Bende arkadaşlarımın yazdığı gibi patatesin her haline bayılırım. Ellerine ve emeğine sağlık...
Sevgiler...