1 Ekim 2012 Pazartesi

erişte salatası

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüzün sağlıklı mutlu huzurlu geçmesini temenni ederek sizlerle güzel ve lezzetli bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde çay saatlerinde değişik lezzetler denemek istiyorsanız bu tarifi denemenizi öneririm.buyrun bakalım erişte salatamızın tarifine:


malzemeler:
1 pk erişte(ben ev yapımı kullandım)
2 salatalık
1 küçük kase ceviz
1 kase sarımsaklı yoğurt
kurunane
pulbiber
tuz,zeytinyağ
erişte ocakta suzkusuda haşlanır ve süzülür.süzülen erişte soğuyunca derin bir kaseye alınır.içine salatalık rendelenir.çekilmiş ceviz ,kurunane ve az zeytinyağı  ilave edildikten sonra sarımsaklı yoğurt eklenir ve karıştırılır.servis tabağına alınır ve pulbiber serperek servis yapılır.
afiyet olsun.

15 yorum:

Ihlamurcum dedi ki...

Tum sevdiklerim bir arada,eminim nefis bir lezzet.Elinize saglik

Gurme Şirine dedi ki...

hııım ne güzel olmuştur...
ellerine sağlık canım...

Burcu Kayhan dedi ki...

Nefis bir salata olmuş,harika görünüyor.Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

AAAAA bu slata süper olur...Bende sık sık yaparım ama içine salata koymuyordum.Denemek lazım

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Doyurucu bir öğün olmuş ellerinize sağlık sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ay canım çekti erişte salatalık filan hepsini okuyunca:)

Ellerine sağlık canım..

Rozerin'in Annesi dedi ki...

nefis gorunuyor, bu aralar misafirler cok bende denerim muhakkak...sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çok doyurucu bir salata olmuş, ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ben geldim gülüm.
oooh sevmeyen yok gibi hamaratlı arkadaşımın ellerine sağlık.

MERHABA dedi ki...

daha önce salatalık koyarak denememiştim buda iyi fikir ellerine sağlık arkadaşım

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel ve lezzetli bir salata olmuş ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Canısı bu aralar işler yoğun yorumlarım geç kalıyor:)))Ellerine sağlık salata nefis öpüyorum.

Mutfaknotlari dedi ki...

hemde cevizli hımm canım çekti ellerine sağlık canım

caferengigül dedi ki...

Serin serin, elinize sağlık.Pek güzel.Sevgiler.

Hayatın Tatları dedi ki...

buaralar arka arkaya görüyorum bu salatadan artık yapmak lazım sanırım. ellerine sağlık :)