8 Kasım 2012 Perşembe

keşkül-ü tiramusu

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime güaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,mutlu ,huzurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle nefis bir tatlı tarifi paylaşmak istiyorum.tarif dr .oetker den.tarif farklı kalıpta yapılmıştı(dikdörtgen derin uzun kalıp) .ben kare  borcama yaptım.sizler istediğiniz gibi deneyebilirsiniz.

malzemeler:

1 pk dr oetker keşkül
1lt süt
1 poşet kremşanti
1 paket kedidili
2 kahve kaşığı nescafe
badem
1 bardak su
1 yemek kaşığı tozşeker
1pk çikolata sosu
1 bardak suda tozşeker ve nescafe eritilir.
1 pk keşkül tarife göre pişirilir.1 poşet kremşanti 1 su bardağı sütle çırpılır.
keşküle çırpılmış kremşanti eklenerek mikserle tekrar çırpılır.
kedidili büskiviler nescafeli suya batırılıp borcama tek sıra dizilir.üzerine kramşetili keşkülden dökülür.tekrar nescafeye batırılmış kedidilleri dizilir ve takrar kalan keşkül dökülür.
tatlımız soğuyunca üzerine çikolata sosu dökülerek bademle süslenir.
soğuyunca servis yapılır.
afiyet olsun.



13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canısı şuan tatlı krizindeyim olsa nasıl yerdim:)))Ellerine sağlık öpüyorum...

Gurme Şirine dedi ki...

tiramisu en sevdiğim tatlıdır...
çok hafif oluyor...
ellerine sağlık canım...

pembe kekik dedi ki...

Enteresan bir isim olmuş. Tarifi okuyunca çözdüm meseleyi. Ellerine sağlık.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

of of süper olmuş, ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

ne yapayım ben seni bilmem. nefis birşey olmuş bu. hem de pratik olmuş. eline sağlık arkadaşım. sevgiyle muhabbetle...

Unknown dedi ki...

Canim hayirli aksamlar ellerine emklerine saglik Cok severim nefis bir dilim aliyorum.

Unknown dedi ki...

Bende benzerini yapıyorum,gerçekten nefiss oluyor..
Ellerine sağlık canım..
Çok güzel görünüyor.

ZYNP dedi ki...

ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor

SeneminYemekleri dedi ki...

çok güzel bir iism ve tatalı bayıldım :)

ihlamurcum dedi ki...

Dr oETKER'e bayılıyorum, ama değişik tarifler bulmakta ayrı maharet,süper gözüküyor.

Unknown dedi ki...

tiramisu ve mozaik pasta en sevdiğim pastalardır..şuan resmine baktığım tiramisuda ağzımı sulandırdı..nefis görünüyor..ellerine sağlık canım..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ortak bir blog arkadaşımızdan tesadüfen bloğunuzu buldum... iyi ki de bulmuşum. Epeydir inceliyorum. Hepsi birbirinden lezzetli görüntüler.

Güzel bir Pazar günü dilerim ailece.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

İzninizle... sizi ark. listeme ilave ediyorum.