9 Aralık 2012 Pazar

nişastalı kum kek ve seçilden harika hediyeler

tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,mutlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle kolay ve lezzetli bir kek tarifi paylaşmak istiyorum.buyrun bakalım.

malzemeler.
3 tane yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı mısır nişastası
yarım su bardağı sıvıyağ
1 limon kabuğu rendesi
1 pk vanilya
1pk kabartma tozu
aldığı kadar un
tüm malzeme çırpılırazar azar un ve kabartma tozu eklenir ve karıştırılıp yağlanmış kalıba dökülür.180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.
ayrıca sevgili blog arkadaşım SEÇİLlin düzelemiş olduğu çok güzel bir hediye çekilişi var.katılmak isterseniz lütfen tıklayın.
http://www.yemekaski.com/2012/12/07/hatay-ve-yunanistan-lezzetleri-cekilisi/

19 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nişastalı kekler çok farklı bir dokuya sahip gerçekten..
ellerine sağlık canım..
sevgiler

nevininyemekleri dedi ki...

Ellerine saglik cok guzel olmus canim.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

nefis olmuştur eminim, emeklerine sağlık sevdacığım...

Unknown dedi ki...

Canısı ellerine sağlık kek süper öpüyorum.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nisatali kek hic denemedim, ellerine saglik cok guzel gozukuyor..

Banu dedi ki...

ellerine sağlık canım kum sözüne bittim tam çay yerini olmuş. sevgileirmle...

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

hiç nişastalı kek denemedim.denemeliyim Eline sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

Kek muhteşem olmuş canım. Çok severim nişastalı kekleri.. Ellerine sağlık..

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
miiis miiis...

durutarifler dedi ki...

Kurabiyesini çok severim ama kekini hiç yemedim. Denemek lazım
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

Bak Bu Harika dedi ki...

keki çok merak ettim en kısa sürede deneyeceğim. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım,aldım çayımın yanına bir dilim..
Çok öpüyorum.
Ayrıca iyi şanslar..

Unknown dedi ki...

eline sağlık mis koktu....bende isterim...sevgileer

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık,kokusu bile geldi ,yok,yok benim mıfinler koktu galiba.

anne eli gibi dedi ki...

uzun zaman önce sadece bir kez yapmıştım kum kek,hatırlatmış oldun bana:)eline sağlık canım...

Sena Çeyiz dedi ki...

Hiç denemedim, merak ettim doğrusu. Ellerine sağlık. :)

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık ben de nişastalı keki seviyorum. Sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

nişastalı keki evdeki nişastayı bitirmek için denemiştim çok beğendik :)
sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Nişastalı kurabiyelerde aynen ağızda dağılır, hatta ben annemden öğrenmiştim.Pandispanyayı da nişastalı yaparım,hem kar gibi olur,hemde harika kabarır.Ellerinize sağlık.