17 Aralık 2012 Pazartesi

yoğurtlu havuç sote

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle
çok kolay ve ir o kadarda lezzetli bir salata tarifi vermek istiyorum.ani misafirinizde ,canıız istediğinde 10 dk da hazırlayabileceğiniz bu tarifi denemeyen varsa mutlaka tavsiye ederim.

5-6 tane havuç rendelenir ve tavada az sıvıyağla sotelenir.yumuşayan havuçlar servis tabağına alınır ve sarımsaklı yoğurt dökülür.küçük bir tavada sıvıyağla pulbiber yakılır ve yoğurdun üzerine gezdirilir.
afiyet olsun.

15 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

çok severim çok lezzetlidir.Ellerine sağlık.

durutarifler dedi ki...

Oy bayılırım.
Ellerine sağlık. Nefis görünüyor
Sevgiler

Gurme Şirine dedi ki...

bunu çok seviyorum....
çok güzel oluyor...
canım ellerine sağlık...

*mehtap dedi ki...

bende yapardım ama epeydir yapmıyorum aklıma düşürdün.Havuç ve yoğurt iki faydalı lezzet bir arada ,eline sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım bayılırım ellerine sağlık öpüyorum.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok severim. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Kalkıp yapılası,sonra da ekmek banılası nefis bir tarif :)
Ellerine sağlık canım.
Muhabbetle..

Ferkay dedi ki...

Bayılırım onu yerken başka birşey de istemem yanında, ellerine sağlık Sevdacım..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

misafir sofrası için güzel bir lezzet, ellerine sağlık...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Bayılırım bu salataya.
Sevgiyle kal.

lezzet-i mekan dedi ki...

cok severim, ve misafirlerimede genelde yaparım bu salatayı, ellerine sağlık. hayırlı geceler dilerim. sevgiler.

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık canım,çoktan yapmadım,zamanı gelmiş.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

çoştu bloklar canım.
aldım nefis olmuş.
ellerine sağlık:)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Bayılırım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Armina dedi ki...

Ben de çok severim ellerine sağlık canım,enfes bir görüntüsü var.