1 Ocak 2013 Salı

2013- tatlılardan seçme tarifler

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.2013 ün hepinize sağlık ,mutluluk huzur getirmesi dileklerimle bu akşam hatırlama açısından değişik tatlı tariflerini bir arada vermek istiyorum.buyrun bakalım.
TARİFLERİ İÇİN LÜTFEN RESİMLERİN ALTINDAKİ LİNKE TIKLAYIN

http://mutfagabuyrun.blogspot.com/2011/10/kakao-santili-lokum.html
tarif için linke tıklayın
http://mutfagabuyrun.blogspot.com/2012/06/kzkardesim-den-tarcnl-cevizli.html



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 yorum:

*mehtap dedi ki...

tatlı yiyelim tatlı konuşalım diyoruz.Ellerine sağlık.

vişnap dedi ki...

Tatlıların hepsin de aklım kaldı Kiviler ise başı çekti onlar ne güzel göründüler gözüme yeşil yeşil al ye bizi der gibi .Canımmm ellerine sağlık hepsi ayrı güzel.

Unknown dedi ki...

görüntülerden de anlaşılacağı üzre blok sahibesi sütlü tatlıları seviyor :)
hepsi de güzel olmuş eline sağlık
öpüyorum iyi seneler

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canımmm hepside birbirinden güzel.mutlu yıllar dilerim.

siyah kuğu dedi ki...

Yemeyeceğim iştee:)))
bu gidişle 100 kilo olacağım:))
Elelrine sağlık canım, sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım hepsi harika ellerine sağlık öpüyorum.

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim
Üyenim.
Benimde moda blogum var
beklerim=)
blogda hediye çekilişm var=)
sevgiler

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Hepsi birbirinden lezzetli gorunuyor, emeklerine saglik...

Rosita Vargas dedi ki...

Se ve irresistible muy rico..¡¡Feliz Año Nuevo lleno de paz y amor!!…abrazos y abrazos.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

her şey nefis canım,yeni yılın kutlu olsun...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

şölen lezzet hepsi bir arada mutluluklar canım:)

Kiremithanem dedi ki...

Her tarif için ayrı ayrı yorum eklemek isterdim hepsi nefiiiiiis görünüyor bayıldım..kivili tarif de güzel bal parmaklar da pastalar da hepsi hepsiiiiiiiiiiiii ellerinize sağlık!!

Aicha Dalgic dedi ki...

harikaaaaaaaaaaaaaaa
canim benim ellerine saglik ne kadar da nefis gorunuyor
ordan bana da parcaciklari yollasan hayir demem
yani :))) bende bloguma seni seve seve bekliyorum
bisous bisous

ilhan dedi ki...

Muhteşem görüntüler. Hele en sondaki kivili pasatanın görüntüsü muhteşem. Ellerinize sağlık. Mutlu, sağlıklı, şanslı bir 2013 olsun.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdacım,hiççç ayırım yapamıycam,hepsini de istiyorum:)
Ellerine sağlık ve mutlu yıllar canım.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım rahatça girdim sayfana sorun yok tekrar yazan olursa yazarsın bana
vodafon telefonun şarjı bitmiş öpüyorum....

ihlamurcum dedi ki...

Tüm yıl keyifle sizi izledik,ellerinize sağlık.Halen aklımda kalan kivili pasta,renkler süper çekici. Mutlu yıllar.

lavantalimon dedi ki...

Hepsi muhteşem:) renkler, görünüm ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

iyi seneler canım sanada...çok iyi yapmışsın bu linkleri vermekle ben senin şu yanardağ pastanı yapıcam en kısa zamanda almıştım tarifini...sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Offf bu tatlilar nedir boyle..hepsinden yemek istedim..harikalar bunlar..