17 Ocak 2013 Perşembe

tarçınlı minik kurabiye tarifi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle güzel bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.ayrıca bu tarifi sütsüz ve yumurtasız tarifler etkinliği için sevgili blog arkadaşım PASASOFRAM a göndermek istiyorum.buyrun bakalım tarifimize.



malzemeler:
1 pk margarin(oda sıcaklığında)
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı mısır nişastası
1 su bardağı çekilmiş ceviz
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
üzeri:pudraşekeri ve tarçın karışımı
tüm malzeme hamur yapılır ve elle küçük yuvarlaklar yapılıp tepsiye dizilir.160 derece fırında pişen kurabiyeler sıcakken tarçınlı pudra şekerine bulanır.
afiyet olsun.

30 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

ellerine sağlık cnm paşam da ne güzel etkinlik yapmış katılanların elleri dert görmesin..sevgiler

nevininyemekleri dedi ki...

Canim cok guzeller ellerine saglik. Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık kurbişler nefis bayılırım tarçına öpüyorum...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Bunlar süper atıştırmalık olmuş ellerine sağlık

tosbagalar dedi ki...

Tarçınlı kurabiye de bir başka oluyor ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık canım kurabiyelerin harika. Ben artık kayıt yapamıyorum arkadaşım çok üzgünüm çaresiz kaldım.Kayıt yaparkaen resim ekleyemiyorum Resim Ekle bölümünde resim dosyam çıkmıyor ve yapacağım kayırt resimsiz kalıyor.Eğer bilgin varsa lütfen bana yardım edermisin sevgilerimle...

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar :)

neslice tarifler dedi ki...

Senin tariflerini bizzat denemiş biri olaraktan bunun da harika olduğundan şüphem yok canım. Kızlar kurabiye isteyip duruyordu. Yapayım bir arada da yesinler bari (:

caferengigül dedi ki...

Ama bunlar çok güzeller...Elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım bende dün benzerini oğlumun okuluna beslenme gününde yaptım..
Ayy o kadar çok yaptım kii,bir daha kurabiye görücek gözüm kalmadı..))
Ellerine sağlık

PaSaSofraM dedi ki...

tarif icin cok tsk.ederim ellerine saglik

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Bu kurabiye en sevdiğim kurabiyelerdendir.Lokum gibi ağızda dağılır..Missss..Ellerine sağlık canım..

vişnap dedi ki...

Caanımmm ellerine sağlık ne de güzel olmuşlar,afiyetle yiyin sevgilerimle.

zeymurancafe dedi ki...

ımmm cok güzel gorunuyorlar kahvemın yanına aldım ellerıne sağlık

Bir Dilim Düş dedi ki...

Nefis tarçın kokusu buralara kadar geldiii....

Sevgiler
Evren

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık canım, kurabiyeler nefis olmuş,sevgiler

Özgür Tatlar dedi ki...

cayin yaninda ne guzel gider ellerine saglik.

Ferkay dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis kurabiyeler olmuş..

Unknown dedi ki...

Bende bu kurabiyeyi çok severim.ellerine sğlık

neseersoy dedi ki...

Tahinli kurabiye yapmam şart oldu :-)eline sağlık , sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel görünüyorlar...
canım ellerine sağlık...

pasta köşesi dedi ki...

kurabiye dedim mi akan sular durur bayılırım canım harika yine ellerine sağlık :)

zeynep dedi ki...

Mis gibi kokuyordu ne güzel o kurabiyeler değil mi.
Ellerinize sağlık.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık Sevdacım,
Minicik görüntüsüyle ve lezzetiyle gönülleri fethediyor bu fındık kurabiyeler:)
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Içine de pudra şekeri koyuyormuyuzz peki

Unknown dedi ki...

Hamurun içine de pudra şekeri koyuyormuyuz

Unknown dedi ki...

Içine de pudra şekeri koyuyormuyuzz peki

Unknown dedi ki...

Içerisine de pudra şekeri koyuyormuyuz

lezzetliyemeklerperisi dedi ki...

KAHVENİN YANINA GÜZEL GİDER BU KURABİYE :) ELLERİNİZE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

içine pudraş.koyulmuyor. asla :=:=:=