13 Mart 2013 Çarşamba

çikolatalı kedidilli pasta

hepinize günaydınlar ve sağlıklı mutlu günler temenni ediyorum.bugün sizlerle  çay saatleri için güzel bir pasta tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde bu pastayı denemek isterseniz buyrun bakalım tarifimize:


malzemeler:
1 pk kedidili büskivi
1 poşet kremşanti
1lt süt
eritilen herhangi bir çikolata
1 su bardağı un
1 su bardağı tozşeker
1 pk vanilya


kedi dili büskiviler 4 e kesilerek gelişigüzel borcama dizilir.
tencerede 1 lt süt un ve tozşeker karışıtırarak ocakta pişirilir.ılıyınca içine 1 poşet krem şanti eklenerek mikserle çırpılır.hazırlanan krema kedidillerinin üzerine dökülür.muhallebi soğuyunca benmari usulu eritilen çikolata üzerine gezdirilir.çikolata damlası ve rondodon çekilmiş kakaolu büskiviyle süslenerek servis yapılır.afiyet olsun.



19 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık nefis olmuş
öpüyorum.

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık kedı dıllerını ıslatılıyormu

nevininyemekleri dedi ki...

Sabah Sabah hertaraf pasta canim istiyorrrr. Kalkip yapmak farz oldu. Harika olmus canim. Ellerine saglik. Kenarindan tadina baktim. Mmmm nefiss :)

LaceToys dedi ki...

Canım ben bunu tek kişilik kuplarda yapıyorum. Servis kolaylığı sağlıyor. Ellerine sağlık. Çok severim.. Afiyetler olsun..

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor, ben de ara ara buna benzer bir tatlı yapıyorum, kedi dilini küçük küçük kesip, kremayla karıştırıyor, üzerine de çikolata sos döküyorum. Hem böylesi daha pratik oluyor:)
sevgiler...

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Kedidili her yerde olmuyor. Tekirdağda bulmuştum. Burada da büyük marketlerde varmış sanırım. Elinize sağlık. :)

Unknown dedi ki...

canım süper görünüyor ellerine sağlıkkk

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Kedidilli tatlılar oldum olası çok hoşuma gider..Hem pratik..Hem göze hemde mideye hitap etmesinden herhalde:)ellerine sağlık canım:)

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık canım,hem de kolay gibi .

Beniyisimi dedi ki...

----------Oooo---
-----------(----)----
------------)---/-----
------------(_/------
----oooO----------
----(----)------------
----\---(-------------
-----\_)-------------
Sayfanda gezindim :) Ellerine sağlık :)
Fakat bir önerim olacak lütfen tüm fotolarını flaş kullanmadan gün ışığında çek :)
Bu şekilde tüm albenisini yitiriyor:(
Naçizane görüşüm :)

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis bir pasta olmuş..

Adsız dedi ki...

gayet pratik bir tarif ellerinize sağlık

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
kedi dilli pastayı hala deniyemedim :/

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Guzel bir pasta olmus... emeklerine saglik....

kış güneşi dedi ki...

Pratik yapılıp hemen yenilen tarifleri çok severim tam benlik olmuş eline sağlık canım

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım..
çok severek yapıp yerim bende bu pastadan..
nefiss..
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Şekerim ellerinize sağlık...Nefis..

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

canım ellerine kollarına sağlık ben de bugün tatlı yoktu bir dilim alsam?

vişnap dedi ki...

canım ellerine sağlık afiyetler olsun.