16 Mart 2013 Cumartesi

yeni bir mim

tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar  ve mutlu hafta sonları diliyorum.sevgili blog arkadaşım muhabbetin zerreleri beni mimlemiş.bende vakit kaybetmeden cevaplak istedim.buyrun bakalım



1.en çok kime yalan söyledin
sanırım çocuklar küçükken onlara söylüyordum.tabiki gerektiği zaman
2.biz okumuyoruz farzet kendine bir itirafta bulun
bazen kendimi çok saf olarak görüyorum
3.şuanda istediğin işimi yapıyorsun
hayır
4.mutlumusun
hala olmak için çalışıyorum
5.keşke
keşke,keşke,keşke,o kadar çokki
6.sence ideal eş nasıl olmalı
ilk önce saygılı olmalı.gerisi kendiliğinden gelir zaten
7.nerede yaşıyorsun.ömrünü nerede geçirmek istersin
çorum da yaşıyorum.deniz kenarında küçük bir kasabada yaşamak isterdim
8.korkuların nelerdir
en büyük korkularım bu dünyada ,çocuklarımın başına bir şey gelmesi
9.seni en çok ne mutlu eder
çocuklarımın ileride iyi insan olmaları en büyük mutluluğum olur
10.hayatında en utandığın an
hiç hatırlamıyorum ki
11.kendinde en sevmediğin özellik,
karşımdaki kırılmasın diye kendimden taviz vermem
bu mimi cevaplamak isteyen tüm arkadaşlarıma gönderiyorum

2 yorum:

vişnap dedi ki...

Canım ne kadar güzel içten cevap bunlar.Rabbim çocuklarının bahtlarını açık etsin anne babasını çok mutlu etsinler canımm sevgiler.

Unknown dedi ki...

güzel cevaplar bunlar ;)