10 Haziran 2013 Pazartesi

peynirli -dereotlu kek

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle  güzel bir tuzlu kek tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.


malzemeler:
3 tane yumurta
1 su bardağı yoğurt
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı rendelenmiş beyaz peynir
5-6 dal dereotu
1 paket kabartma tozu
az tuz
aldığı kadar un
yumurta ve yoğurt çırpılır.içine sıvıyağ ve peynir ilave edilir.dereotu ve tuzda eklendikten sonra kabartma tozu ve un eklenerek kek kıvamında olacak şekilde çırpılır.hazırlanmış hamur yağlanmıştepsiye dökülür ve 180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.


14 yorum:

ihlamurcum dedi ki...

Tuzlu kek hep favorim olmuştur,Yağı da azmış ,yani diyetlik.elinize sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kahvaltılara da pek güzel olur bu tarif. Eline sağlık canım.

ZYNP dedi ki...

peynirle dereotunu çok yakıştırırım
tuzlu kekte vazgeçemediklerim sırasındadır ellerine sağlık canım

Armina dedi ki...

Tuzlu kekler çok leziz oluyorlar. Ellerine sağlık enfes bir görüntüsü var.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis olmuş.
Sevgiyle kal.

anne eli gibi dedi ki...

tatlıdansa tuzlu kek her zaman tercihim olmuştur,eline sağlık çok severim...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ellerine saglik canim, cok severim kendilerini:)) afiyetler olsun cay ile miss gibi..sevgiler

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık dereotu cok yakısmıstır guzel bır tarıf deneyeceğım

tosbagalar dedi ki...

hep denemek isteyip bir türlü denemediğim bir tariftir. En kısa sürede yapmalıyım inşallah

Bak Bu Harika dedi ki...

Tuzlu keke bayılırım. bunu da deneyeceğim

Unknown dedi ki...

tuzlu kek hiç denemedim güzele benziyor ellerine sağlık :)

özlem dedi ki...

ayy ayy ben çok severim ellerine sağlık

lezzetli-hayat.blogspot.com dedi ki...

dere otlu poğaçaya bayılırım.Eminim bu da çok güzel olmuştur.En kısa zamanda deneyeceğim.Elinize sağlık.sevgilerimle...

ozlemhan dedi ki...

Canım benim çok ama çok teşekkür ediyorum sana. Bıkmadan usanmadan hep ziyaretime gelip yorum bırakıyorsun.Ben hiç kimseye yorum yazamıyorum inanki tariflerimi bile zor yazıyorum.Çook öpüldün.