2 Ağustos 2013 Cuma

kadir geceniz mübarek olsun


9 yorum:

tosbagalar dedi ki...

Seninde mübarek olsun canım

anne eli gibi dedi ki...

cümlemize mübarek olsun.dua ile...

tatlı sefam dedi ki...

kadır gecen mubarek olsun

ilhan dedi ki...

Kadir gecesinin ülkemize barış ve kardeşlik duygularını güçlendirmesi dileğimle.

Unknown dedi ki...

Her geceyi kadir, her gördüğünü Hızır bilmek Kadir gecen mübarek olsun canım dualarda hatırlanmak dileğiyle öpüyorum...

özlem dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun.

Marifetane hobi dedi ki...

Yüzünüzden;NUR*
Kalbinizden;ALLAH*
Dilinizden;
LA İLAHE İLLALLAH
GÖNLÜNÜZDEN;RESULALLAH
Eksik olmasın_yaptıgınız her DUA*Derdinize :DEVA
Hastalıgınıza:ŞİFA*
Gözünüze:NUR*
Gönlünüze:HUZUR*
GEÇMİŞLERİNİZE:RAHMET*
Evinize:BEREKET GETİRSİN*
***KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN***

Güloanne mutfakta dedi ki...

Farkındamısınız acaba facebook çıkalı blogculuk yok oluyor ,görüyorum ziyaretler azaldı yorumlar yok denecek kadar az, şahsen ben çok üzülüyorum . Blogculuğu bitirmeyelim yok etmeyelim arkadaşlar ziyaretlerimiz eskisi gibi hep olsun diyorum . İyi bayramlar, sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım geçmiş kandilin mübarek olsun.
Çok öpüyorum.