16 Ağustos 2013 Cuma

mantar kurabiye

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlık ve mutlulukla geçsin dileklerimle bugün sizlerle güzel bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde henüz denemediyseniz mutlaka deneyin derim.


  • 250 gram margarin
  • (Oda sıcaklığında)
  • 2 adet yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı tozşeker
  • 2 su bardağı buğday nişastası
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • Aldığı kadar un
Oda sıcaklığındaki margarin derin bir kaseye alınır. İçine yumurta ve toz şeker eklenerek karıştırılır. Nişasta ve kabartma tozu’da eklendikten sonra azar azar un eklenerek yumuşak bir hamur yapılır.
Hamur avucumuzda küçük küçük yuvarlanır. Ağzı kakaoya batırılmış şişe ile yuvarlakların tepesine bastırılarak mantar şekli verilir. 180 derece fırında pişirilir. Mantar kurabiye hazır. Afiyet olsun.


11 yorum:

özlem dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor

günlük yaşamım dedi ki...

tadı da görüntüsü de harika elinize sağlık

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Eline sağlık canım.Sanada hayırlı cumalar olsun..Kurabiyelerin çok leziz görünüyor..Bir tane aldım sevgiler.

lezzetli-hayat.blogspot.com dedi ki...

bayılırım mantar kurabiyeye.ellerinize sağlık.harika görünüyorlar

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

işde ben böyle seviyorum. kapak kısmı tamda mantar sapı gibi olmuş. ellerinize sağlıkr

pınar dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım....zıyaretlerın benı mutlu edıyor. sevgılerımle.....http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/..

Unknown dedi ki...

Ellerıne sağlık nefıs olmuş.Bu kurabıyenın sunumuna bayılıyorum çok neşeli bır göruntusu oluyor.

Banu dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor sevgilerimele...

Armina dedi ki...

Ellerine sağlık canım kurabiyeler harika görünüyorlar, mantara çok benzemişler.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK,HARİKA GÖRÜNÜYORLAR;)

tosbagalar dedi ki...

çok severim ellerine sağlık