9 Eylül 2013 Pazartesi

PROFiTEROL TATLISI

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle güzel bir tarif paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

MALZEMELER:
125gr margarin
1 su bardağı su
6 çorba kaşığı un
4 tane yumurta
1 fiske tuz
1 fiske tozşeker
1 paket cremeole
1 poşet kremşanti
2.5 su  bardağı süt
1 paket çikolata sosu
Margarin ve su tencereye alınır ocakta kaynatılır.İçine un eklenerek tuz ve toz şeker ilave edilir.Orta ateşte sürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirilir.Pişen hamur ocaktan alınır ve soğuyunca yumurtalar tek tek kırılarak yoğrulur.hazırlanan hamur  2 kaşık yardımıyla tepsiye lokma gibi dökülür.180 derece fırında kapağını açmadan pişirilir.
1 paket cremeole 2.5su bardağı sütle çırpılır.İçine kremşanti eklenerek tekrar çırpılır.Hamurların kenarları kesilerek hazırlanan muhallebi doldurulur.
Üzerilerine çikolata sosu dökerek servis yapılır.
Afiyet olsun.




12 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımm:)
bayılırım profiterole nefiiss :)
hayırlı haftalar :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mımm en sevdiğim tatlılardan. ellerine sağlık canım. nefis görünüyor.

Unknown dedi ki...

Bayılırım canım ellerine sağlık olsa da yesem öpüyorum....

BOŞNAK KIZI dedi ki...

enfess görünüyor bayılırımm :)ellerine sağlık :)

Fatma Basaran dedi ki...

Ben ve çocuklar çok severiz pretiferolü.buda çok pratik ve lezzetli bir tarif olmuş. Ellerine sağlık. Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

ayy profiterole kim dayanabilirkiii :)
nefis olmuş,ayrıca cremole kullanman pratiklik açısından çok güzel denemek lazım :)

vişnap dedi ki...

Canımm ellerine sağlık nefis olmuş,sevgilerimle..

vişnap dedi ki...

Canımm ellerine sağlık nefis olmuş,sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Ennnn sevdiğim tatlılardan biri ama yapımında başarılı olamıyorum malesef :((

Seninkiler çok güzel görünüyorlar canım, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

off of of akşam yemeği öncesi bu görüntü hiç iyi olmadı:))ellerinize sağlık yemesini çok severim ama hiç denemedim tarifi kaydediyorum evimdeki işleri bitirince keyifle yapıp yiyicem:))
sevgiler..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

en sevdiğim pasta bana çok hafif geliyor biraz işi çok ama değer bu güzel lezzete ellerine sağlık Serapçım

merve dedi ki...

çok severim profiterolu.ellerine sağlık çok lezzetli görünüyorlar.sevgilerimle...