22 Eylül 2014 Pazartesi

otlu poğaça

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle güzel bir poğaça tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.



malzemeler
125 gr margarin oda ısısında
1 tane yumurta( sarısı üzerine beyazı içine)
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
az tuz
aldığı kadar un
az kuru kekik,dereotu,maydonoz
içi:peynir
oda ısısındaki margarine sıvıyağ ve yoğurt eklenerek karıştırılır.yumurta beyazı ,az tuz ve kabartma tozuda eklendikten sonra azar azar un ilave edilerek yumuşak bir hamur yapılır.hamuru kuru baharatlar eklenerek karıştırılır.hazırlanan hamurdan küçük parçalar koparılır ve elle açılarak içine peynir konulur ve kapatılır.
hazırlanan poğaçaların üzerine yumurta sarısı sürülerek 200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.

12 yorum:

ihlamurcum dedi ki...

Ellerinize sağlık, yazlıkta olmamız nedeniyle tüm blogger dostlarımı ihmal ettim. Sevgiyle kalın.

Pinarintarifdeftet dedi ki...

canım ellerıne saglık..nefıs bir tuzlu olmuş..canım sevgılerımı bırakıyorum

lezzetliyemeklerperisi dedi ki...

sade dere otlu olanı yaptım ama bunu da denicem eminin güzel oluyordur

Arzu Sözen dedi ki...

Canim ellerine saglik mis kokusu geldi bana kadar afiyeler olsunnn..

Armina dedi ki...

Farklı ve enfes bir poğaça olmuş ellerine sağlık.

tatlı sefam dedi ki...

en sevdığım poğacadır ellerıne sağlık

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.Kokusu buraya kadar geldi.

Unknown dedi ki...

Otların hepsinide çok severim :) ellerinize sağlık

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bayilirimmmm :)) afiyetler olsun ellerine saglik canim..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım :)
afiyet şifa olsun..
sevgiler..

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık canım bayılırımm poğaçaya:)Hele de dereotluysa..Mmmmm kaldı mı ki bana da :)

vişnap dedi ki...

Ohhhh misss misss eline sağlık Sevdacığım ben de ne zamandrı poğaca yapmıyordum artık havalar da soğudu daha çok evde vakit geçireceğiz bol bol mutfakta olacağız bundan sonra gelsin poğacalar börekler canım sevgilerimle