21 Mayıs 2015 Perşembe

prenses tacında büsküvili irmik tatlısı

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle yapımı kolay güzel bir sütlü tatlı tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

büsküvili irmik tatlısı
1 lt süt
1 su bardağı irmik
1 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
1 paket kakaolu pötübör büsküvi
üzeri için çikolata sosu
süt ,irmik ve toz şeker bir tencereye alınır.ocakta sürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirilir.
pişen muhallebi suyla ıslatılmış prenses tacı kalıba veya kek kalıbına dökülür.muhallebi sıcakken kare kakaolu büsküviler  muhallebiye dik dik dizilir.buzdolabında bir gece bekletilen tatlı ertesi gün ters çevrilir.üzerine çikolata sosu dökülür ve servis yapılır.
afiyet olsun.





11 yorum:

Unknown dedi ki...

şahaneymiş,yapalım hemen,
eline sağlık

Lezzet Senfonisi dedi ki...

ellerine sağlık canim, harika görünüyor ;) afiyetler dilerim...

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bu havalar da sevdiklerinle balkon sefası yaparken muhteşem olur.
Sevgiyle kal.

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Eline sağlık canım.Pratk ve leziz bir tatlı olmuş sevgilerimle..

DİEMİN NOT DEFTERİ dedi ki...

MERHABALAR:)ELLERİNİZE SAĞLIK
SİZİ DEVAMLI BEĞENİ İLE TAKİP EDİYORUM
BENİMDE BLOG SAYFAM VARDİ MAALESEF ÇALINDI :((
WORDPRESSE GEÇİŞ YAPTIM ACABA BENİM YENİ ADRESİMİ TAKİP ETTİĞİNİZ BLOGLARA EKLEYEBİLİRMİSİNİZ .
OKUYUCULARIM BENİ BELKİ BULABİLİR:))
https://dideminnotdefteri.wordpress.com

Tarif Dunyam dedi ki...

Aaa bu şekilde hiç denemedim.. yapmam lazım.. ellerine sağlık görüntü harika :)

caferengigül dedi ki...

Bu kalıptan bende de var ama bir türlü kullanmak kısmet olmadı.Elinize sağlık, pek şık görünüyor.

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım bu fikir çok hoşuma gitti sevgiler

vişnap dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş bayıldım afiyetler olsun canım....

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım.. bu pasta çok nefis görünüyor :)
afiyetle kal..

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Ellerine sağlık canım..sEVGİLER..