8 Haziran 2015 Pazartesi

çikolata parçalı kurabiye tarifi

tüm arkadalarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle çok lezzetli ve güzel bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
250 gr oda sıcaklığında margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı mısır nişastası
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
üzeri:dr.oetker çikolata parçaları

oda sıcaklığında yumuşamış margarine sıvıyağ eklenir ve karıştırılır.üzerine nişasta ,pudra şekeri ve vanilya eklenerek elle karıştırılır.en son kabartma tozu ve azar azar un ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapılır.hamurdan parçalar koparılır ve yuvarlak şekil verilir.
hazırlanan kurabiyeler çikolata parçalarına batırlır ve tepsiye dizilir.170 derece fırında pişen kurabiyeler soğuyunca servis yapılır.
afiyet olsun.

9 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kahve saati olsa da yeseydim :) Ellerine emeklerine sağlık.

Ferkay dedi ki...

Çikolata olan herşeye bayılıyorum. Ellerine sağlık canım.

Arzu Sözen dedi ki...

Canim ellerine saglik kahve yanina pek bir severim afiyetler diliyorum sevgiyle..

ilhan dedi ki...

Bir süredir bloglarda kurabiye tarifi yoktu elinize sağlık çok güzel görünüyor.

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Şimdi olsaydı bir tane, çayımın yanına nasıl yakışırdı. Elinize sağlık,sevgiler.

Tarif diyarı dedi ki...

Yanında bir fincan kahveyle nefis gider:)ellerinize sağlık

tatlı sefam dedi ki...

cayımın yanına alayım bır tane ellerıne sağlık

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Canım bir bardak buz gibi şekersiz sütle beraber tabağı alayım(tanıdık geldi tabak:)) ellerine sağlık,öpüyorum...

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çayın yanında miss gibi.
Sevgiyle kal.