15 Ekim 2015 Perşembe

barbunyalı yeşil salata

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum.her gününz sağlıklı,huzlurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle çok lezzetli bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde fikir almak isterseniz buyrun bakalım.



malzemeler:
1 tane aysberk marul
1 kase haşlanmış barbunya
1 kutu konserve mısır
2 tane havuç
4-5 tane kornişon turşu
zeytinyağı,limon,tuz
marul ince ince kıyılır.üzerine havuçlar rendelenir.kornişon turşu doğranır ve eklenir.
konserve mısır yıkanır ve salataya eklenir.
haşlanmış barbunya da salataya eklendikten sonra ,zeytinyağı,tuz ve limon suyu eklenerek karıştırılır.
afiyet olsun.





12 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar, barbunyalı yeşil salatanız ne kadar lezzetli ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Salatalar olmazsa ne yapardık, ellerinize sağlık.

sarkaç dedi ki...

Damakta tazelik hissi yaratıyor okurken bile. Ellerinize sağlık

Bir Dilim Düş dedi ki...

Salata harika görünüyor, ellerine sağlık.... Mutlu hafta sonları canım...

Sevgiler

ilhan dedi ki...

Bu salata ötesi bir şey olmuş. Valla koca bir kase yanında bir şey istemez. Elinize sağlık.

Fatma Basaran dedi ki...

Süper bir tarif. Hemen kaydettim. Ellerine sağlık canım:)

Tarif Dunyam dedi ki...

Çok güzel bir salata hem diyet hem şifa kaynağı ellerine sağlık bir porsiyon aldım =)

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Ellerine sağlık canım, salata çok leziz görünüyor.

Unknown dedi ki...

Turşusu ve mısırı ile harika görünüyor.. Ellerinize sağlık...

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Salataya asla hayır diyemem ellerine sağlık canım öpüyorum....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Nohut salatasına bayılan biri olarak barbunyayı da severim bence :)
Ellerine sağlık canım.

vanilins dedi ki...

Barbunya salatasını çok severim ben de..Ellerinize sağlık.Afiyetle..