3 Haziran 2016 Cuma

kemal paşalı -kadayıflı tavuk göğsü muhallebi

Tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.
her gününüz sağlıklı,mutlu,huzurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle güzel bir tatlı tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde bu tatlıyı denemek isterseniz buyurun bakalım.



malzemeler:
1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
125 gram margarin
1 paket vanilya
1 kase ceviz
1 kase kavrulmuş kadayıf(hazırda kullanabilirsiniz)
1 paket kemal paşa tatlısı

Hazır paket kemal paşa tatlısı üzerindeki tarife göre hazırlanır ve soğumaya bırakılır.
Kadayıf hazır kullanmazsanız hafif elle kırılır.tavada kısık ateşte kavrulur.

Derin bir tencerede 125 gram margarin eritilir.üzerine un eklenerek kısık ateşte 10-15 dakika kavrulur.
Kavrulan una 1 lt süt eklenir.toz şekerde eklendikten sonra sürekli karıştırarak koyulaşıncaya kadar pişirilir.
Pişen muhallebi ocaktan alınır.üzerine vanilya eklenir ve mikserle 2-3 dakika çırpılır.

Kup bardakların veya kaselerin içine 2 şer tane kemal paşa tatlısı konur.üzerine muhallebi doldurulur.
hazırlanan tatlılar soğuyunca üzerine kavrulmuş kadayıf ve ceviz konulur ve servis yapılır.

Afiyet olsun.






8 yorum:

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık nefis olmuş,sunum da çok şık öpüyorum kocamannnnn

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Harika görünüyorlar, ellerine sağlık.

Calimero dedi ki...

Hiii, çok güzel bir tat ve sunuuum... Tatlı sevmeyen beni bile cezbetti ya hu!!! :D

vişnap dedi ki...

Arkadaşım ne güzel tatlıdır eline sağlık afiyetler olsun.

Unknown dedi ki...

Enfes bir tatlı .Ellerine sağlık gülüm ....

Fatma Basaran dedi ki...

Sunum çok güzel görünüyor. Bide ben deniyim bakalım. Seviyorum sütlü tatlıları ellerine sağlık:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Eline sağlik canim harika☺

gozdeninevi dedi ki...

Bu tarifi daha önce görmedim sunum harika ellerinize sağlık ♡